Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Kira Mertens - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Kira Mertens - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Blijf op de hoogte en volg Kira

19 December 2014 | Nederland, Tuindorp

Morgen is het eindelijk zo ver: het avontuur gaat beginnen!
Ik stap morgen om 1 uur 's middags op Schiphol op het vliegtuig, en dan vlieg ik via Moskou naar Bangkok, waar ik zondagochtend aankom. Ik ga daar opgehaald worden door de organisatie, en vervolgens word ik dan naar Singburi gebracht, een stad op ongeveer 3 uur rijden van Bangkok.
De rest van de dag heb ik tijd om een beetje bij te komen van de lange vlucht en mijn tas uit te pakken enzo.
Maandag begint het echt! Ik heb gekozen om te beginnen met een oriëntatieweek. In deze week ga ik oa een bezoek brengen aan de oude hoofdstad Ayutthaya, mijn eerste woorden Thai leren en verschillende tempelcomplexen bezoeken. Een leuke start dus!
Ik ga waarschijnlijk 1 of 2 keer per week een nieuw verslag schrijven, maar het is nu nog een beetje moeilijk te zeggen in hoeverre dit bij te houden is. Ik ga in ieder geval veel (hopelijk mooie) foto's maken en die op deze pagina neerzetten.
Bedankt voor het lezen!

  • 25 Januari 2015 - 20:34

    Marielle Janssen:

    He lieve Kira,
    Nadat ik de afgelopen twee dagen jouw mocht vervangen bij de marathon wandeling van Egmond heb ik natuurlijk heeeel veel over je gehoord.
    Dus wilde ik graag jouw verslagen lezen. Fijn dat dat nu kan. Wat een geweldige reis ben je aan het beleven. geniet elke dag zo hard je kan.....
    Ik lees af en toe graag hoe het met je gaat.
    Gelukkig zijn we nu ook Facebook vrienden. Dan zie ik daar wanneer ik weer een nieuw verslag kan lezen.
    XX
    Marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tuindorp

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2015

Hilltribe

18 Januari 2015

Donaties voor het weeshuis

12 Januari 2015

Three weeks in

23 December 2014

De eerste dagen

19 December 2014

Daar gaan we dan!
Kira

Hoi! Op deze pagina ga ik een blog bijhouden over mijn reis naar Thailand.

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 6611

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: