Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Kira Mertens - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan! - Reisverslag uit Tuindorp, Nederland van Kira Mertens - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!

Blijf op de hoogte en volg Kira

19 December 2014 | Nederland, Tuindorp

Morgen is het eindelijk zo ver: het avontuur gaat beginnen!
Ik stap morgen om 1 uur 's middags op Schiphol op het vliegtuig, en dan vlieg ik via Moskou naar Bangkok, waar ik zondagochtend aankom. Ik ga daar opgehaald worden door de organisatie, en vervolgens word ik dan naar Singburi gebracht, een stad op ongeveer 3 uur rijden van Bangkok.
De rest van de dag heb ik tijd om een beetje bij te komen van de lange vlucht en mijn tas uit te pakken enzo.
Maandag begint het echt! Ik heb gekozen om te beginnen met een oriëntatieweek. In deze week ga ik oa een bezoek brengen aan de oude hoofdstad Ayutthaya, mijn eerste woorden Thai leren en verschillende tempelcomplexen bezoeken. Een leuke start dus!
Ik ga waarschijnlijk 1 of 2 keer per week een nieuw verslag schrijven, maar het is nu nog een beetje moeilijk te zeggen in hoeverre dit bij te houden is. Ik ga in ieder geval veel (hopelijk mooie) foto's maken en die op deze pagina neerzetten.
Bedankt voor het lezen!

• 25 Januari 2015 - 20:34

Marielle Janssen:

He lieve Kira,
    Nadat ik de afgelopen twee dagen jouw mocht vervangen bij de marathon wandeling van Egmond heb ik natuurlijk heeeel veel over je gehoord.
    Dus wilde ik graag jouw verslagen lezen. Fijn dat dat nu kan. Wat een geweldige reis ben je aan het beleven. geniet elke dag zo hard je kan.....
    Ik lees af en toe graag hoe het met je gaat.
    Gelukkig zijn we nu ook Facebook vrienden. Dan zie ik daar wanneer ik weer een nieuw verslag kan lezen.
    XX
    Marielle