Donaties voor het weeshuis - Reisverslag uit Ban Thong Khung (2), Thailand van Kira Mertens - WaarBenJij.nu Donaties voor het weeshuis - Reisverslag uit Ban Thong Khung (2), Thailand van Kira Mertens - WaarBenJij.nu

Donaties voor het weeshuis

Blijf op de hoogte en volg Kira

18 Januari 2015 | Thailand, Ban Thong Khung (2)

Sawadee ka!
Donderdag en vrijdag hebben we de spullen voor het weeshuis gehaald. Ik heb in totaal €311 aan donaties gekregen, iedereen die gedoneerd heeft hartstikke bedankt!
Ik heb geneesmiddelen gekocht voor in de nursery, en we hebben voor alle kinderen een nieuwe vrijetijds broek gekocht (doordeweeks dragen ze uniformen, in het weekend mogen ze zelf kiezen wat ze dragen), dus 280 broekjes. Ook hebben we voor iedereen een tandenborstel en tandpasta gekocht. Een ander meisje uit Nederland had ook geld opgehaald, zij heeft dus ook meebetaald. Het was een zeer geslaagde dag!
We begonnen met lunch en ijsjes voor iedereen, daarna kreeg iedereen een nieuwe broek en gaven we 'tandenpoetslessen'. De rest van de dag hebben we met de kinderen gespeeld. Ik heb vooral met Winmon gespeeld, een super lief meisje die de hele week al aan mijn hand loopt, zij staat ook op de meeste foto's ;). Ookal heb ik in het weeshuis maar een week gezeten, het was toch moeilijk afscheid van iedereen nemen, met name van Winmon.. Misschien kan ik binnenkort nog een dagje terug naar het weeshuis om iedereen weer een keertje te zien.
Er wordt nu gespaard om een dak boven het gedeelte waar de was hangt te bouwen, hier is nog veel geld voor nodig. Mocht je nou toch nog willen doneren zou dat heel fijn zijn!
Volgende week ga ik naar een Hilltribe stam vlak bij Chiang Mai, waar ik geen internet heb, en daarna ga ik een weekje Chiang Mai en Bangkok bezoeken. Daar laat ik snel meer over weten!
Liefs, Kira

  • 18 Januari 2015 - 11:21

    Myriam:

    Supertrots op jou Kira! <3

  • 24 Januari 2015 - 16:37

    Oma En Opa:

    Lieve Kira,

    We vinden het fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Veel plezier nog.

    Liefs,
    oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Thong Khung (2)

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2015

Hilltribe

18 Januari 2015

Donaties voor het weeshuis

12 Januari 2015

Three weeks in

23 December 2014

De eerste dagen

19 December 2014

Daar gaan we dan!
Kira

Hoi! Op deze pagina ga ik een blog bijhouden over mijn reis naar Thailand.

Actief sinds 19 Dec. 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6604

Voorgaande reizen:

19 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: